Zarząd Transportu Miejskiego – wspólnie z Komendą Stołeczną Policji – 10 kwietnia br. rozpoczął kampanię edukacyjną „Nie daj się zrobić w jajo”.
| |
Plakaty ostrzegające pasażerów przed kieszonkowcami zostały umieszczone na stacjach metra i w Punktach Obsługi Pasażerów ZTM. Jednocześnie, w pojazdach komunikacji miejskiej są emitowane spoty przypominające zasady bezpiecznego podróżowania środkami transportu publicznego. Liczba zgłoszonych kradzieży w środkach komunikacji miejskiej systematycznie spada. W dwóch pierwszych miesiącach tego roku odnotowano 210 kradzieży, co oznacza 19-proc. spadek w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku. W grudniu 2013 roku – m.in. w wyniku bożonarodzeniowej odsłony kampanii „Nie daj się złowić” – liczba kradzieży w środkach komunikacji miejskiej spadła o 26 proc.
Więcej o akcji na stronie ZTM |