Inwestycja została podzielona na dwa odcinki.
Najkorzystniejszą ofertę na budowę trasy od w. Marki do w. Kobyłka (z węzłem) o długości 8,1 km złożyło konsorcjum firm: SALINI POLSKA Sp. z o.o., Warszawa; IMPERGILO S.p.A., Mediolan, Włochy, Todini Costruzioni Generali S.p.A. Rzym, Włochy, Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Budowlanych Export-Pribex Sp. zo.o., . Warszawa, które wyceniło realizację inwestycji na 331 610 946,13 zł.
Z kolei na budowę kolejnego 7,2 km fragmentu trasy od w. Kobyłka do w. Radzymin Południe została wybrana oferta należąca do konsorcjum firm: Astaldi S.p.A. , Rzym ; PBDIM Mińsk Mazowiecki wynoszącą 405 895 217,76 zł.
Zawarcie umów z wybranymi wykonawcami zaplanowane zostało do końca tego roku - po zakończeniu kontroli przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych i uzyskaniu przez wykonawców zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Nowa trasa zostanie zrealizowana w 32 miesiące od podpisania umowy, natomiast w ramach zadania drugiego wykonawca robót przez kolejne 4 miesiące będzie remontował fragment istniejącej DK 8.
Pismo GDDKiA |