Zaloguj

Aktualności



2013-02-12
Spotkanie dot. Węzła Drewnica S8-S17
- MOSIR, 13 lutego - warianty do analizy

Spotkania informacyjne dotyczące przebiegu Wschodniej Obwodnicy Warszawy na odcinku Drewnica - Zakręt

W związku z opracowywanym projektem pt.: „Określenie przebiegu projektowanej Wschodniej Obwodnicy Warszawy w ciągu DK nr 17 na parametrach trasy ekspresowej na odcinku węzeł „Drewnica” (z węzłem) na drodze S-8 – węzeł „Zakręt” (bez węzła) na drodze nr 2, wraz z materiałami do wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla budowy Wschodniej Obwodnicy Warszawy na odcinku węzeł „Drewnica” – węzeł „Zakręt” oraz raportem o oddziaływaniu na środowisko” obejmującym m.in.: Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowe (STEŚ) dla Wschodniej Obwodnicy Warszawy, GDDKiA Oddział w Warszawie zaprasza wszystkich zainteresowanych na spotkanie informacyjne z udziałem władz samorządowych oraz mieszkańców Marek i Ząbek.
Spotkanie odbędzie się 13.02.2013 r. godz. 19.15 w budynku Trybuny Głównej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, ul. Słowackiego 21 w Ząbkach.

Zakres projektu obejmuje wariantową analizę przebiegu trasy Wschodniej Obwodnicy Warszawy na odcinku od węzła "Drewnica" do węzła "Zakręt".

Długość projektowanej trasy wynosi około 15 km i różni się w zależności od wariantu.
Obszar objęty analizą znajduje się na terenie województwa mazowieckiego i obejmuje wschodnie fragmenty Warszawy, powiat wołomiński oraz miński. Planowana trasa przebiegać będzie przez miasta: Marki, Ząbki, Zielonka i Sulejówek oraz dzielnice Rembertów i Wesoła.

Zaproponowane wariantowe rozwiązania trasy :

Mapa - 1
Mapa - 2
Mapa - 3
Mapa - 4
Mapa - 5
Mapa - 6


Opracowanie projektowe uwzględnia budowę drogi klasy S, dróg dojazdowych i obsługujących, budowę węzłów drogowych, obiektów inżynierskich takich jak wiadukty, kładka dla pieszych, przebudowę fragmentów istniejącego układu drogowego, budowę urządzeń ochrony środowiska, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz przebudowę i usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną.

Główne parametry techniczne drogi:
- klasa techniczna drogi - S
- prędkość projektowa - Vp = 100 km/h
- prędkość miarodajna - Vm = 110 km/h
- kategoria ruchu - KR-6
- liczba jezdni - 2
- liczba pasów ruchu jezdni - 3
- szerokość pasa ruchu - 3,50 m
- pasy awaryjne - 2 x 2,50 m
- pobocza gruntowe - 2,20 m

Nowa trasa spowoduje zmniejszenie obciążenia ruchem na terenie Warszawy. Wpłynie na poprawę bezpieczeństwa użytkowników. Skróci również czas podróży, zwiększy komfort jazdy i poprawi płynność ruchu.
Trasa ekspresowa S-17 jako Wschodnia Obwodnica Warszawy będzie zamykać od wschodu Obwodnicę Warszawy.


 







Pozostałe wpisy


Korzystamy z plików cookie tylko w stopniu niezbędnym do działania strony. Możesz je zablokować poprzez zmienę ustawień przeglądarki.
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności". wiem, zamknij